« Amazonの異常価格商品は届くのか?[⑥Amazonのアメリカの本社にメール凸してみた] | トップページ | LinuxでGoogleEarth »

2008年8月15日 (金)

Amazonの異常価格商品は届くのか?[⑦Amazonのアメリカの本社からの返信]

さて、昨日送ったメールが返ってきました。


Thanks for writing to us at Amazon.com.
I apologize for any inconvenience caused to you.
I have forwarded your issue to our appropriate department.
If you need further assistance, you will need to contact our partner site, Amazon.co.jp.
You can contact the appropriate customer service department by visiting their Help pages:
http://www.amazon.co.jp/help/english
Our partner sites in other countries do offer English-language Help pages on their websites and also provide customer service in English via e-mail.
I again apologize for any inconvenience caused to you.
Thank you for shopping at Amazon.
Please let us know if this e-mail resolved your question:
If yes, click here:
http://www.amazon.com/rsvp-y?c=XXXXXXXXXXXXXXXXXX
If not, click here:
http://www.amazon.com/rsvp-n?c=XXXXXXXXXXXXXXXXXX
Please note: this e-mail was sent from an address that cannot accept incoming e-mail.
To contact us about an unrelated issue, please visit the Help section of our web site.
Best regards,
vijayakumar E
Amazon.com Customer Service
==============================
Check your order and more: http://www.amazon.com/your-account

---- Original message: ----

---------------
08/14/08 06:07:45
Your Name:Kota
Comments:I ordered the vegetable juice and the miso soup from your company (Japan branch).
However ,you found the mistake in the description of them ,and they were canceled one-sidedly.
I sent a question mail of the matter because it is very shocking.
However ,the answer of the question was vague.
Moreover ,you sent gift-card only people that called for a report. It is sloppy handling.
The Japanese is calling this event konozama.
You should issue a business improvement administrative order to Japan Branch.
---------------


僕はこの暗号の解読ができないのでGoogle先生にお願いしてみました。


amazon.comの書き込みでお問い合わせいただきありがとうございます。
私迷惑をおかけして迷惑をお掛けします。
私はあなたの問題につきまして適切な部門に転送します。
より詳細な援助をする必要がある場合、あなたは私達のパートナーサイトに問い合わせる必要が、 amazon.co.jpです。
することができます。適切なカスタマーサービス部門に連絡し、ヘルプページを訪問:
http://www.amazon.co.jp/help/english
私達のパートナーサイト以外の国では英語版のヘルプページを提供して顧客サービスも提供し、ウェブサイトや電子メールで英語です。
迷惑をおかけして、私は再び迷惑をお掛けします。
アマゾンショッピングをいただきありがとうございます。
お聞かせくださいこの電子メールを解決している場合質問:
[はい]をクリックしてください:
http://www.amazon.com/rsvp-y?c=XXXXXXXXXXXXXXXXXX
そうでない場合は、クリックしてください:
http://www.amazon.com/rsvp-n?c=XXXXXXXXXXXXXXXXXX
ご注意ください:この電子メールの送信元のアドレスを受け付けることはできません受信する電子メールです。
お問い合わせ先にすることや、無関係の問題については、下記のヘルプWebサイトのセクションをご覧ください。
敬具、
vijayakumarメール
amazon.comカスタマーサービス
==============================
お客様のご注文や他のチェック: http://www.amazon.com/your-account

----元のメッセージ: ----

---------------
08/14/08 6時07分45秒
あなたのお名前:kota
コメント: i指示した野菜ジュースやみそ汁の具、よりお客様の会社(日本支社)です。
しかし、誤っているのを見つけたの説明をし、彼らが欠航一面です。
私の質問のメールを送信することは非常に衝撃的な問題のためです。
しかし、その答えは、漠然とした質問が行われた。
また、ギフトカードを送信するだけの人々に呼ばれる報告書です。これはずさんな処理です。
このイベントは、日本のkonozamaを呼び出す。
する必要が業務改善命令を発行する日本支社です。
---------------


これで大体の意味が分かると思います。

結局重要な部分は『私はあなたの問題につきまして適切な部門に転送します。』だけな気がします。
『適切な部門』がどこかは分かりませんが…

今後も色々とやっていきたいと思います。

« Amazonの異常価格商品は届くのか?[⑥Amazonのアメリカの本社にメール凸してみた] | トップページ | LinuxでGoogleEarth »

Amazonの異常価格商品は届くのか?」カテゴリの記事

コメント

コメントを書く

(ウェブ上には掲載しません)

トラックバック

この記事のトラックバックURL:
http://app.f.cocolog-nifty.com/t/trackback/434585/22991337

この記事へのトラックバック一覧です: Amazonの異常価格商品は届くのか?[⑦Amazonのアメリカの本社からの返信]:

« Amazonの異常価格商品は届くのか?[⑥Amazonのアメリカの本社にメール凸してみた] | トップページ | LinuxでGoogleEarth »

サイト内検索

kotaの製作サイト

相互リンク

  • The Royal Netcafe

    trial and error

カウンター

無料ブログはココログ